Lexus indgår et samarbejde om digitalt content med CNN International Commercial (CNNIC). Partnerskabet styrker en af Lexus’ kerneværdier, det japanske Omotenashi-koncept for gæstfrihed i luksussektoren forskellige steder i verden.
EKSPERTER I OPLEVELSER
En sponseret artikelserie fra CNN Style, ’Masters of Experience’, satte fokus på de finesser, den ekspertviden og det håndværk, der ligger bag nogle af verdens mest utrolige oplevelser og det er netop de grundsten som Lexus’ DNA er bygget på. Lexus vision som brand er at skabe fantastiske oplevelser ved at forvandle funktion til følelser, performance til passion og teknologi til fantasi – hele tiden med støtte fra princippet om Omotenashi.
Omotenashi handler om at forudse folks behov inden de opstår og det er indbegrebet af Lexus’ kundeoplevelse. I de seks videoer og otte multimedieindslag kan man blandt andet følge en rejse om bord på Japans syvstjernede tog og få en detaljeret gennemgang af den 32-retters menu, der bliver serveret på den svenske restaurant Fäviken, som har tre Michelin-stjerner. Historierne handler om et kvalitetsbevidst, globalt klientel, der søger nye oplevelser og vil udvide deres fantasi.